czarter jachtów

Nasze jachty

s/y IRS CHALLENGER
zoom

s/y IRS CHALLENGER

Jacht z sportowym rodowodem przygotowany do pływania w każdych warunkach wyprodukowany w 1985r stoczni DEHLER YACHTBAU GMBH wg projektu holenderskiej pracowni projektowej E.G. VAN DE STADT & PARTNERSB.V. jako typ OPTIMA 101. Legendarny Dehler 34 był przed laty pierwszym w swojej klasie prawdziwym jachtem performance cruiser, komfortowym i niezwykle sprawnym w żegludze z zacięciem regatowym. Jednostka jest w świetnym stanie technicznym. Przed zakupem przez IRS jednostka nie była czarterowana a miała dotychczas tylko dwóch właścicieli z czego pierwszy właściciel posiała jacht przez 30 lat pływając tylko prywatnie. Drugi właściciel odkupił od pierwszego w roku 2015. W 2005 roku wymieniono napęd (silnik, wał, śruba) na nowy mocniejszy 28KM Beta Marine BD1005 z trójpłatową składaną śrubą napędową. Po zakupie w 2015 r. został wymieniony drewniany kokpit, lazy jack, 2 akumulatory AGM 100Ah, 1 akumulator kwasowo ołowiowy 100Ah, oraz wykonano na zamówienie bramkę rufową z uchwytami na wędki morskie. Dodatkowo jacht otrzymał najnowszą elektronikę nawigacyjną Simrad NSS EVO 2 Wifi z radarem szerokopasmowym 3G, oraz sondą 50/200Khz, nowe radio Simrad RS35, nowego autopilota Raymarine ST2000+ sterowanym bezprzewodowo, tratwę 6 osobową, oraz zestaw solarów 2x100w.
W roku 2018 nowy właściciel zakupił nowe wyposażenie pirotechniczne, ratunkowe i uzupełnił wyposażenie wg przepisów karty bezpieczeństwa SOLAS wraz z EPIRB, AIS (odbiór i nadawanie), NAVTEX i nowy panel sterujacy przy stoliku nawigacyjnym + przetwornica zapewniająca napięcie 230V. Gruntownie zostaly wymienione przewody elektryczne na całym jachcie z nowoczesną rozdzielnicą pradu i łądowarką.
Llinia podwodna jest regularnie oczyszczona i malowana przed sezonem antyfoulingiem SeaJet, wymieniono również w roku 2017 łożyska steru, oraz uszyto nową szprycbudę a w roku 2019 wymieniono szybki i dodano nowe przestrzenne. Na jachcie jest dużo nowych i praktycznych kieszeni , które uatwiają eksploatację.

Port macierzysty: Gdańsk a miejsce postoju to Cesarska Przystań Jachtowa, Gdańsku ul. Dokowa.

Jacht to dwukabinowy żaglowy jacht pełnomorski klasy OPTIMA 101 o ożaglowaniu SLUP – klasa projektowa A, przeznaczony dla 6 osób do żeglugi całodobowej w pełnym morzu. Posiada w sumie 7 miejsc do wygodnego spania. Maksymalna ilość osób na pokładzie do żeglugi dziennej = 8 osób w strefie przybrzeżnej. Jacht odnosi sukcesy regatowe z załogą IRS SAILING TEAM.

Numer rejestracyjny: POL 15573

 

65 m2 

8 osób

2

 

powierzchnia podstawowa ożaglowania
max ilość załogi
liczba kabin
opis i rezerwacja
wyposażenie i udogodnienia
warunki oraz umowa
cennik
lokalizacja

Drodzy Żeglarze,

Informujemy że na rok 2020 mam już nowy cennik. Dla osób, które dokonają rezerwacji na następny sezon do końca listopada 2019 oferujemy upust w wysokości 15% w przypadku czarteru na 1 tydzień, a dla osób chcących czarter na minimum 14 dni nawet 20%. Ponadto informujemy, że jacht do końca listopada jest na wodzie więc można jeszcze decydować się na czartery w tym roku do czego gorąco zachęcamy bo pogoda jest piękna a na łódce jest ogrzewanie więc jest komfortowo.

 

Terminy czarteru = od początku kwietnia do końca listopada, w pozostałych miesiącach w zalezności od pogody- na zapytanie.

W sprawie szczegółów wynajmu prosimy o kontakt:

irs@irsapartments.pl lub tel. +48 507 015 141

KRÓTKI OPIS JACHTU

Pełnomorski jacht żaglowy s/y IRS CHALLENEGER (Ex. SAILFISHER), klasy OPTIMA 101, typ. DEHLER 34’

 

Wymiary główne

Długość całkowita                  -           10,60 m

Długość na linii wodnej          -           10,10 m
Szerokość                               -           3,40 m
Zanurzenie                             -           1,70 m

 

Ożaglowanie

Powierzchnia podst. Żagli      -           65 m2

Grot w lazyjack’u,

Genua na rolerze + fok marszowy + fok sztormowy i blister mogący pracować też jako spinker + spinakerbom

Wyposażenie standardowe:

Silnik:   Beta Marine 28 KM; zbiornik paliwa 60 litrów + kanistry 10l i 20l.

Nawigacja: log, echosonda, wiatromierz,  GPS, Odbiornik prognoz pogody NAVTEX TARGET PRO-Plus, MAPA Bałtyk + 44 XG N, Ploter SIMRAD NNS7 EVO2 i sondą 50/200Khz, Sonar INTERPHASE, Radar szerokopasmowy SIMRAD 3G, Radio stacjonarne VHF SIMRAD RS35 z DSC AIS, Autopilot Raymarine ST2000+, nadajnik systemu AIS.

Hotelowe: dwie dwuosobowe kabiny, niezależne ogrzewanie postojowe TRUMATIC,  kuchnia gazowa, lodówka 45 l, zlewozmywak,  łazienka z WC, zbiornik wody 100l, radio z odtwarzaczem CD, Telewizor led Samsung 32”

Bezpieczeństwo: Tratwa ratunkowa na 6 osób typ AIRMAR 2015, pirotechnika 12 szt. rac + pławka dymna pomarańczowa 1 szt., kpl. tradycyjnych pasów ratunkowych, Kamizelki ratunkowe morskie SOLAS ze światełkiem ratunkowym SOLAS , Kamizelki asekuracyjne,  szelki bezpieczeństwa, Koło ratunkowe 2 szt. + pławka świetlna + tyczka z flagą + linka na bębnie

Kokpit: szprycbuda,

Pozostałe wyposażenie: Kotwica zapasowa typ D 20kg, łańcuch kotwiczny 10m 5mm, elektryczna i ręczna pompa zęzowa, oświetlenie wewnętrzne i nawigacyjne, szperacz, nóż żeglarski + kula kotwiczna 2 szt. + stożek 1 szt., latarka strugoszczelna 1 szt., lornetka z namiernikiem i kompasem podświetlanym DELTA SAILOR 7X50 C1, reflektor radarowy MED. SOLAS, lina holownicza fi20 (siła zrywająca 4 513 [daN]), Apteczka SOLAS,

UMOWA CZARTERU

 

 

Umowa czarteru zawarta w dniu …………………………….. 2020r. w Gdańsku pomiędzy Przedstawicielem Armatora (zwanym dalej Armatorem) IRS CAPITAL PIRS & Co. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (IRS CAPITAL Sp.k.) z siedzibą w: Żukowie 83-330, ul. Kasztanowa 16 oraz biurem handlowym w Gdańsku 80-289 ul. mjr Hubala 14, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców KRS nr 0000789032, NIP: 589-193-85-60 reprezentowaną przez: Roberta Marka Studzińskiego – Prezesa Zarządu Komplementariusza

oraz:

Panią/Panem ……………………….. zam. ……………, kod …………………………………………………., ul. ……………………………………………………………… nr …………………………, legitymującym się dowodem osobistym o nr …………………………, PESEL …………………..…….………., tel. ………………..……, e-mail.: ………………………  zwanym dalej Czarterującym.

1.         Przedmiotem czarteru jest jacht s/y IRS CHALLENGER (poprzednia nazwa s/y SAILFISHER), nr rej POL 15573, posiadający ważne dokumenty żeglugowe oraz aktualne ubezpieczenie jachtu.

 

2.         Czarterujący oświadcza że obowiązki kapitana na jachcie będzie pełnił Pani/Pan ………………………………………………………..……….. o uprawnieniach ……………………………………………………… numer …………………………………..……….. nadanych przez ………………………………………………………….…………  dnia ……………………………………. Fotokopia uprawnień jest załącznikiem do niniejszej umowy. Czarterujący prześle fotokopię uprawnień Armatorowi w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy lecz nie później niż 14 dni przed planowana data czarteru.

 

3.         Czarterujący oświadcza że obowiązki operatora radiotelefonu (SRC) będzie pełnił Pani/Pan ………………………………………………………..……………………..  o uprawnieniach operatora radio-telefonisty VHF numer ………………………………………………………………………….………….. nadanych przez Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty / RYA. Fotokopia uprawnień jest załącznikiem do niniejszej umowy. Czarterujący prześle fotokopię uprawnień Armatorowi w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy lecz nie później niż 14 dni przed planowana data czarteru.

 

4.         Czarterujący oświadcza że załoga będzie liczyła w całości …. osób i w załączeniu do niniejszej umowy przedstawia listę załogi. Czarterujący prześle listę załogi Armatorowi w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy lecz nie później niż 14 dni przed planowana data czarteru.

 

5.         Czarterujący oświadcza że posiada/nie posiada ubezpieczenie OC Skippera zawarte w ……………………………………………………… o terminie ważności. Fotokopia polisy jest załącznikiem do niniejszej umowy. Posiadanie ubezpieczenia OC Skippera nie jest obligatoryjne ale zalecane przez Armatora.

 

6.         W okresie czarteru akwen żeglugi ogranicza się do obszaru Zatoki Gdańskiej i Morza Bałtyckiego i Cieśnin Duńskich pod warunkiem odpowiednich uprawnień Czarterującego do prowadzenia jachtu. Istnieje możliwość zmiany akwenu po uprzednim uzgodnieniu z Armatorem. Powoduje to zmianę ceny czarteru o koszty ubezpieczenia. Taką ewentualność należy zgłosić co najmniej 30 dni przed planowany terminem czarteru. 

 

7.         Termin czarteru od .. …………. 2020 godzina 17.00 do … …………….. 2020 godzina 10.00.

 

8.         Przekazanie i odbiór jachtu nastąpi w porcie w Gdańsku – „Cesarska Przystań Jachtowa” , Gdańsk, ul. Dokowa.

 

9.         Czarterujący zapłaci za czarter Armatorowi kwotę …….. zł (słownie: ……. złotych). Kwota ta uwzględnia uzyskane rabaty.

 

10.      Opłata ta obejmuje czarter jachtu z kompletnym wyposażeniem żeglugowym, nawigacyjnym, kambuzowym i hotelowym, ubezpieczenie YC, OC i NNW, postój, wodę i prąd w określonym miejscu na terenie portu „Cesarska Przystań Jachtowa” , Gdańsk, ul. Dokowa.

 

11.      Dodatkowo Czarterujący zapłaci Armatorowi kwotę ………………………….………. zł za usługi dodatkowe jak niżej:

 

………………………………………………

………………………………………………

………………………………………………

………………………………………………

………………………………………………

………………………………………………

 

12.      Zaliczkę w wysokości ……. PLN za czarter Czarterujący wpłaci Armatorowi w nieprzekraczalnym terminie do dnia ….. 2020 na konto nr 14 2490 0005 0000 4520 6644 8841

 

13.      Pozostałą kwotę za czarter Czarterujący wpłaci Armatorowi w nieprzekraczalnym terminie 30 dni do dnia odbioru jachtu  oraz pozostałe ewentualne opłaty za usługi dodatkowe oraz 300 PLN opłaty ryczałtowej za przygotowanie i sprzątanie jachtu najpóźniej w dniu rozpoczęcia czarteru i przed przekazaniem jachtu gotówką lub przelewem na konto.

 

14.      Kaucję zwrotną w wysokości 3.500 zł (trzy tysiące pięćset złotych), Czarterujący wpłaci Armatorowi najpóźniej w dniu rozpoczęcia czarteru na konto Armatora lub jako preautoryzacja na karcie płatniczej.

 

15.      Określone w pkt. 9 i pkt 10 oraz 11 Czarterujący wpłaci na konto Armatora z zaznaczeniem nazwiska osoby zamawiającej lub gotówką.

 

16.      Integralną częścią umowy czarteru są Ogólne Warunki Czarteru oraz cennik, z którymi Czarterujący zapoznał się potwierdzając to podpisem pod umową czarteru.

 

17.      W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Kodeksu Morskiego. Spory wynikłe z niniejszej umowy rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby Armatora.

 

18.      Umowa ważna jest, gdy jest podpisana przez obie strony (również w postaci elektronicznej) i zostaną spełnione warunki pkt. 9 i 10.

 

19.      Umowa spisana została w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

 

Czarterujący:                                                                                                                                                           Armator:

 

 

 

_____________                                                                                                                                                    ____________

 

 

 

 

Czarter jest dostępny od początku kwietnia do końca listopada a w pozostałych mesiącach w zależności od pogody - na zapytanie.

Cennik 2021r.:

Skipper = 800 pln / dzień + opłaty za dojazd skippera i nocleg jeżeli nie nocuje na jachcie + wyżywienie lub 500 PLN za 6 godzin

TransitLog = 300pln

Sprzątanie = 300 pln 

Zmiana pościeli = 50 pln od osoby

VHF ręczny 5W =150 pln / 1 szt. jednorazowo do tygodnia

Blister lub Genaker = 700 pln za min tydzień (dotyczy również dodatkowych żagli przednich)

Wędka morska do trollingu = 100 pln za szt., na okres do tygodnia

Zwierzę na jachcie = 300 PLN opłaty jednorazowej.

* Czarter na regaty: +50% (dotyczy też kaucji i opłaty serwisowej) , w cenie szkolenie obsługi jachtu i przygotowania do regat ok 5 godzin wraz z treningiem na wodzie

* Czarter wyłącznie dni weekendowych i świątecznych nie obejmujący całego tygodnia+ 20%

Szkolenie manewrów, szkolenie trymowania żagli i żeglugi w trudnych warunkach dla grup do 5 osób = 1.800 PLN za 8-10 godzin + paliwo, kambuz i koszty portowe.

Załogi dokonujące czarteru ze skipperem oraz korzytające ze szkoleń wnoszą zabezpieczenie w postaci kaucji = 500 PLN od osoby.

Advance Provisioning Allowance APA = 30% wartości czarteru w czarterze ze skipperem na poczet opłat portowych, paliwa, zaprowiantowania etc. uiszczane Skipperowi

 

 

Termin Cena
Czarter jednodniowy Czarter siedmiodniowy
29.03 - 04.04 700,00 PLN 3850,00 PLN
05.04 - 25.04 550,00 PLN 3100,00 PLN
26.04 - 03.05 700,00 PLN 3850,00 PLN
04.05 - 30.05 550,00 PLN 3100,00PLN
31.05 - 06.06 700,00 PLN 3850,00 PLN
07.06 - 30.09 700,00 PLN 3850,00 PLN
01.10 - 30.11 550,00 PLN 3100,00 PLN
     
Kaucja: 3500,00 PLN 3500,00 PLN

Uwaga: normalny tydzień czarterowy jest sobota godz. 17.00 do piątek godz. 19.00 z możliością noclegu do soboty rano. Możliwa jest zmiana w uzgodnieniu z Armatorem.

 Cesarska Przystań Jachtowa, Gdańsku ul. Dokowa.

zawsze w kontakcie

Dane kontaktowe

+48 507 015 141

irs@irsapartments.pl

Biuro

ul. mjr Hubala 14

80-289 Gdańsk

Siedziba

ul.Kasztanowa 16

83-330 Żukowo

Marina

ul. Dokowa
80-863 Gdańsk

pełny kontakt